HİZMETLERİMİZ

Sistem Danışmanlık & Destek

Fiberist Bilişim Danışmanlık ve Güvenlik Sistemleri olarak kurumsal firmalar için BT Danışmanlık & Destek hizmetleri sağlamaktayız.

Hangi Firmalar Sözleşmeli Destek Hizmeti Almalı?
İşletmesinde bilgi işlem envanterindeki donanımlarda (sunucu, bilgisayar, yazıcı, yedekleme ünitesi, erişim noktası, modem, güvenlik kamerası, turnike, pdks sistemi vb.) meydana gelen sorunların çözümünde zaman kaybı yaşamak istemeyen tüm işletmeler Kurumsal Bakım Anlaşması yaptırabilirler.

Sözleşmeli Destek Hizmeti Yaptırmanın Avantajları Nelerdir?

  • Sözleşmeli Destek Hizmeti müşterilerimiz firmamız bünyesinde öncelik kazanırlar. Telefon, Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve müşteri sorunları giderilir.
  • Verilerinin yedekleri periyodik olarak alınır. Dolayısı ile veri kaybına Uğramazlar.
  • Yeni teknolojilerden ve firma içerisindeki uygulanabilecek alanlardan haberdar olurlar. Böylelikle bilişim alt yapısı sürekli ve verimli bir şekilde çalışmasını devam ettirir.
  • Müşterilerimiz firmaları için gerekli olan bilişim ürünlerini araştırarak zaman kaybetmezler.
  • Donanım maliyetleri ve kablolama hizmetleri dışında ek hiçbir ücret ödemezler.

Sözleşmeli Destek Hizmetini Neler Kapsar?

  • Fiziksel ve sanal sunucuların belirli periyotlarda yedeklerinin alınması
  • Tüm bilgisayarlar için yılda 2 kez periyodik bakım
  • Anti virüs programlarının güncellenmesi ve tüm sistemin taranması
  • Server Kurulum ve Teknik Destek İşlemleri
  • Server Bileşenleri kurulum ve teknik destek işlemleri
  • İşletim sistemleri (Windows, Windows Server) kurulumu ve bakımı.
  • Ağ kurulumu, bakım ve destek işlemleri
  • Sözleşmeli Destek Hizmeti boyunca gündeme gelebilecek çeşitli IT projeleri için konularında uzman personelimiz tarafından talebiniz doğrultusunda destek ve öneriler
  • Telefon, uzak masaüstü bağlantısı ve yerinde destek

Sözleşmeli Destek Hizmetinde Süreç Nasıl İşler?

Öncelikle ön görüşme ile talepler dinlenir, sonrasında müşteri temsilcilerimiz, teknik personelimizle beraber, işletmeyi analiz eder ve yapılabilecek hizmetler hakkında bir özet verirler. Talep edilirse bu özet detaylandırılarak rapor halinde sunulur. Takip eden süreçte bir sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda, firmanın büyüklüğüne göre bir ekibimiz, işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir, eksikler belirlenir, yedekler alınır, sorunlar gözlemlenir ve ilk bakım yapılır. İlk bakımdan sonra, firmanın teknik alt yapısı, eksiklikler, yapılması gerekenler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur.

Sözleşmeli Destek Hizmeti Yaparsam Aylık Ne Kadar Öderim?

Sunucu sayısına

Bilgisayar sayısına

Yazıcı-tarayıcı ve diğer aygıt sayılarına

Bilgisayar konfigürasyonlarına

Network yapınıza ve müşteri taleplerine bağlı olarak bakım anlaşması fiyatları değişkenlik göstermektedir. Net bir fiyatın belirlenmesi için personelimiz tarafından sistemin incelenmesi ve raporlanması gerekmektedir. Böylelikle firma kapasitesine ve iş yüküne bağlı olarak çok daha ekonomik maliyetlerle karşılaşırsınız.

Geleceğinize Destek Veriyoruz!

Kurumların, iş uygulamalarındaki ihtiyaç duydukları tüm çözümlere cevap veren firmamızın hizmetleri kesintisiz olarak sunulmaktadır. Müşterilerimizin bilgi altyapılarında meydana gelebilecek sorunlara anında müdahale edebilmek amacıyla, telefon desteğinden, uzak bağlantı desteğine veya acil müdahaleye varan her türlü hizmet kurumumuz tarafından kesintisiz olarak sunulmaktadır.

Sözleşmeli Destek Hizmetlerimiz

Bu hizmet paketi kapsamındaki müşterilerimiz, aşağıda belirtilmiş tüm destek hizmetlerimizden faydalanma hakkına sahip olmaktadır.

Destek Hizmet paketlerimiz ihtiyaçlara göre farklılıklar gösterebilmektedir. Sözleşmeli hizmetler kapsamındaki hizmetlerin başında Destek hizmetleri paketlerimiz gelmektedir.

Sunduğumuz destek hizmetlerimizi özetleyecek olursak;

Uzak Destek Hizmetlerimiz:

Periyodik Ziyaret Destek Hizmetlerimiz:

Periyodik müşteri ziyaretleri kullanılan uygulamalarda karşılaşılan ve müdahale edilmeyi bekleyen konular ile ilgili yakın temasta çalışma süreçlerini kapsamaktadır.

Çağrı Bazlı Yerinde Destek:

Bu destek hizmeti paketi, müşteri talebi doğrultusunda oluşan sorunla ilgili, belirlenen süre içinde müşteri yerinde müdahaleyi amaçlayan destek hizmetidir. Müşterimiz ile zaman / maliyet konularındaki sağladığımız ortak mutabakat ile süreç başlar. Bu hizmet genellikle sistem çalışmasını aksatan sorunlar karşısında gerçekleşmektedir. Sorunun çözümü için yerinde destek verilir.

Online Destek:

Yine kurum ile varılan zaman / maliyet mutabakatından sonra uzak bağlantı yönetimi ile bağlanılarak sorunun tespiti ve gerekli müdahale doğru anda yapılmaktadır.

Ticket Sistemi:

Destek hizmetlerindeki Ticket çalışma Sistemi, kullanıcılar için destek süreçlerini hızlandıran ve takibini kolaylaştıran bir hizmet tipidir. Müşterimiz için belirlenen (25,50,75 Ticket Seçimleri arasından biri seçilir) bunu puan olarak düşünebilirsiniz, bu bağlamda müşterimizin sorunları için yapılan işlem örneğin (İnternet bağlantısı sorunu giderildi 2 Ticket düşürüldü, Yazıcı çalışmıyordu düzeltildi 1 Ticket düşürüldü) gibi ticket sistemi olarak müşterilerimiz ile çalışmaktayız.